Wysyłka

WSZYSTKIE ZAKUPIONE PRODUKTY NA NASZYM SKLEPIE  WYSYŁANE SĄ ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ GLS

Wszystkie nasze przesyłki przygotowujemy do wysyłki w taki sposób, aby były one odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniem w transporcie. W tym celu stosujemy dobrane opakowania kartonowe, wypełniacze, folie pakowe oraz taśmy. Tak starannie zapakowane produkty bezpiecznie docierają do adresatów dzięki GLS .

Aby zapewnić Państwu jeszcze większe zadowolenie z dokonanego zakupu w naszym sklepie, zakupione produkty mogą być Państwu dostarczone nawet w 24h (dotyczy kolorów oraz rozmiarów standardowych) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym lub wyboru przesyłki pobraniowej.

Wszystkie nasze przesyłki kurierskie są ubezpieczone na wypadek zniszczenia lub kradzieży. 

Płatności

Koszt przesyłki kurierskiej zależny jest od  wagi przesyłki oraz gabarytu paczki. 


Płatności za zamówione produkty możesz dokonać w formie:

  • pobraniowej, czyli płatnością gotówki kurierowi przy odbiorze,
  • jak i przedpłatą (przelewem bankowym) na konto.

Paczki wysyłamy także za granicę, cenę takiej przesyłki należy ustalić wcześniej mailowo bądź telefonicznie, podając Kraj do którego będzie wysłana paczka. W przypadku przesyłek zarganicznych niestety płatność pobraniowa nie jest dostępna - pozostaje wówczas tylko opcja przedplaty na nasz rachunek bankowy.

Problemy z zamówieniem

W przypadku, gdy kurier przy próbie dostarczenia przesyłki nie zastanie Cię w domu, zostawi awizo. Pozwala to na bezpośredni kontakt z kurierem
w celu umówienia nowego, dogodnego dla Ciebie terminu doręczenia (w godzinach pracy). Możliwa jest nawet zmiana adresu dostawy.

Jeśli przesyłka nie dotarła po upływie terminu dostawy określonego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo bądź telefonicznie.Skontaktujemy się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia sytuacji i dołożymy wszelkich starań celem jak najszybszej realizacji zamówienia.

Jeśli przy odbiorze przesyłki, paczka jest zniszczona, oklejona taśmą kurierską, bądź zamoknięta, należy zgłosić ten fakt kurierowi oraz spisać protokół reklamacyjny.

781-048-899 

Masz pytania? Jesteśmy pod telefonem codziennie od 8:00-21:00 (również weekendy).

sklep@e-hamaki.pl 

Zapraszamy również do kontaktu mailowego. Odpisujemy najszybciej jak to możliwe.


Tagi

Najczęściej kupowane

Informacja